5 סיבות למה כדאי לכם לנסות את המציאות המדומה בתערוכה\כנס\אירוע הבא שלכם

5 סיבות למה כדאי לכם לנסות את המציאות המדומה בתערוכה\כנס\אירוע הבא שלכם

אם עדיין לא חוויתם את כוחה של המציאות המדומה, תרשו לנו להזמין אתכם להתנסות חינם באחת החוויות האיכותיות שיש לנו להציע עבור האירוע העסקי או הכנס הבא שתפיקו!
מספיקות 30 שניות שהמשקפיים על העיניים שלכם על מנת להבין את העוצמה האדירה שהמציאות המדומה תוכל להעניק למוזמני האירוע והלקוחות שלכם.
צרפנו כמה דוגמאות לשימוש יעיל ואפקטיבי במציאות המדומה באירוע הבא שלכם:

1. משיכת קהל בתערוכות וכנסים:

זה הרי ידוע לכולם שלפעמים משקיעים כל כך הרבה זמן, אנרגיה וכסף רק כדי לגרום למוזמנים הכנס לבקר בדוכן שלנו.
האמצעות שימוש בחווית מציאות מדומה משוגעת במיוחד – תוכלו לשדרג את האנרגיה הכללית שתסרור סביב הדוכן שלכם , ובזכות זה לבלוט מעל כולם!
שדרגו את הדוכן שלכם באמצעות שימוש באחת החוויות שלנו ותודו לנו בסוף.
ברגע שאחד מהמוזמנים ישים את משקפי המציאות המדומה על עיניו, הוא יטמע לחלוטין בתוך העולם הוירטואלי והחיוך לא ירד לו מהפנים!
הוא לא יהיה מודע לסביבה האמיתית שבה הוא נמצא, ובזכות הכלי הזה, עוד ועוד מוזמנים פשוט ימשכו לדוכן שלכם באופן טבעי – הרי זו המטרה מלכתחילה נכון? משיכת קהל בתערוכות וכנסים!

2. איסוף לידים! (והרבה מהם!)

יש כאלה שיחשבו שהמציאות המדומה באירועים היא גימיק או טרנד חולף, אבל לנו זה כבר ברור -מציאות מדומה באירועים היא כלי. והכלי הזה מאוד חזק לאיסוף לידים בכנסים ותערוכות.
ולכן, אם תרצו ללכת קצת יותר רחוק – תוכלו לדרוש ממבקרי הכנס להשאיר "ליד" (פרטים) בטבלט שמיועד אך ורק עבור זה.
תספיק צפיה מהצד באדם שצלל לתוך המציאות המדומה על מנת לגרום לכל שאר המוזמנים לעמוד בתור להתנסות ורישום ליד.
החיוכים, הצעקות, הצחוק וההלם לא יתירו ברירה אחרת אלא להרשם.
הנה לכם רעיון מקורי לאיסוף לידים בכנסים ותערוכות.

3. מיתוג תוכן מותאם אישית בתוך המציאות המדומה

דמיינו שאתם נמצאים בתוך עולם שבו כל הציפורים הן בעצם הלוגו שלכם, דמיינו עולם שבו אתם צריכים ללכת על קרש דק בגובה 100 מטרים מעל האדמה ולתפוס בקבוק בירה ממותג "גולדסטאר" ואם תצליחו הבקבוק שלכם גם במציאות!

רוב החוויות שלנו ניתנות לבניה ומיתוג מותאם אישית לפי הצרכים שלכם. המיתוג הפנימי בתוך המשקפיים משמעותו היא שהמוזמן יוכל לא רק לחוות חוויה עוצמתית אלא גם לראות בכל מקום תוכן שאתם רוצים שהוא יראה.
זה יכול להיות לוגו על בניינים, סרטון שיווקי בעת המתנה למעלית בתוך המשחק, טקסט שיווקי מרחף ואפילו מוצר פיזי שמשווק ע"י החברה שלכם שהוא יוכל לתפוס ב2 הידיים ולהרגיש.

המתכנתים שלנו יצירתיים במיוחד וידאגו עבורכם לפתרונות מיוחדים שיגרמו לכל אחד לזכור את המותג שלכם לטובה!
שלבו את היכולת הזו יחד עם אחת מחוויות המציאות המדומה באירוע הבא שלכם ותוצאות ידהימו אתכם.

4. ערך מוסף למבקרי הכנס

מתוך כל הכנסים שביקרנו בהם, מעט מאוד חברות מעניקות ערך מוסף לבאי הכנס.
חלק מחלקים מתנות ומוצרים ממותגים כגון – עטים ממותגים, אוזניות ממותגות, שקיות ממותגות ולפעמים אפילו גרביים וחולצות.
אבל מעט מאוד מעניקים חוויה שתאפשר לבאי הכנס לזכור אתכם באמת לתמיד.
וכאן נכנסת המציאות המדומה לסיפור.
באמצעות הכלי החזק הזה, תוכלו לעורר את כל הרגשות שרק תרצו אצל כל אדם – צחוק, פחד, תדהמה, אושר ועוד

אומרים שאנשים זוכרים את החוויות הכי קיצוניות שהם עשו בחיים, תחשבו על זה – אתם תזכרו איפה ומתי עשיתם באנג'י (שגרם לכם להתקף לב)
אבל לא בטוח שתזכרו כל ארוחה או שופינג שעשיתם בטיול האחרון שלכם בחו"ל.
בדיוק ככה עובדת המציאות המדומה על המוח שלנו, באמצעות חוויה מיוחדת ולפעמים קצת מאתגרת – כל מי שיבקר בדוכן שלכם, פשוט יזכור אתכם!
תוסיפו לכל זה שכבה של מיתוג פנימי בתוך המשקפיים- וזה יכנס לו גם לתת מודע לנצח.

5. ויראליות ופרסום פאסיבי

יש תכונה מאוד מוכרת בקרב אנשים – הם אוהבים לצלם כל דבר שנראה להם מצחיק או משעשע ולפרסם את זה ברשתות החברתיות.
וזה בדיוק מה שקורה כשאנחנו נמצאים באירוע – חברים מצלמים אחד את השני במהלך הפעילות מתוך התלהבות.
והסרטון שלהם רץ לכל המעגלים שלהם ברשתות החברתיות בסגנון של אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין ועוד.
כך תוכלו להבטיח שהמותג שלכם "רץ חזק" ברשתות החברתיות מבלי שתצטרכו להתאמץ יותר מידי עבור זה.

לסיכום
אל תשכחו שהמציאות המדומה היא כלי מאוד חזק,
דברו איתנו ונדאג עבורכם לפתרונות יצירתיים בכל סוג של אירוע או כנס

No Comments

Post A Comment