מפיקים של אירועים עסקיים כל הזמן מחפשים את הדבר הבא, או יותר נכון, כל פעם מחדש מחפשים את הדברים הבאים שיוכלו לשמש כלי בידיהם על מנת לעזור ללקוחותיהם להפתיע, לחדש ולהדהים באירועים עסקיים וכנסים.
מציאות מדומה ומציאות רבודה, הם תחומים אליהם המפיקים פזלו, אך לא באמת ממשו את הפוטנציאל שניתן להפיק מהטכנולוגיה המדהימה של VR ו AR.
ליצירת קשרים עסקיים
מציאות רבודה ומדומה יכולות לספק ללקוחותיכם את הפרטים הרלוונטיים שאתם רוצים להציג בפניהם, במהירות ובאופן מאוד ממוקד. הרי בשימוש בטכנולוגיות האלו כל תשומת הלב של המשתמש לחלוטין מופנת למה שאתם מציגים להם.
להגיע לכל מקום שתרצו
כבר בזמן הקרוב תוכל הטכנולוגיה לקחת אתכם לכל מקום ברחבי העולם, ללא הצורך לעזוב את הבית או המשרד. תוכלו לבקר בכל כנס, מפגש, אירוע עסקי, רכישה של טכנולוגיות חדשות או סתם לקחת הפוגה קצרה מהמתח של חיי היום יום.
על מנת להציג מוצר או שירות
חברת ביטוח אוסטרלית הציגה מייצג מיוחד במציאות מדומה, שהראה לקהל את הסכנות שבנהיגה לא זהירה:
מציאות מדומה ככלי על מנת לחוות משהו מיוחד
כבר בשנת 2014 חברת קוקה קולה נתנה לאוהדי כדורגל את ההזמנות להרגיש כמו שחקני הכדורגל האהובים עליהם באמצעות חווית מציאות מדומה שפותחה באופן ייחודי לאליפות העולמית. אלה שזכו לחוות את החוויה במציאות מדומה נשלחו לאיצטדיון Maracanã שם הם זכו לא רק לשמוע את שאגות הקהל, אלא אפילו לחוות את המשחק מנקודת המבט של השחקנים.