שיווק וקד"ם – איך עושים את זה באמצעות מציאות מדומה?

שיווק וקד"ם – איך עושים את זה באמצעות מציאות מדומה?

החברות והמפיקים שכבר התנסו במציאות המדומה, ויש להם ראש פתוח ויצירתי יודעים להניב תוצאות מעולות בהכרח בהפקות האירועים השונים.
לאורך המסע שלנו בתחום המציאות המדומה גילינו שVR (virtual reality) באירועים הוא מעיין סודי עם חומרי גלם מיוחדים – מי שידע להפיק ממנו משקה, יזכה לתהילת עולמים.
וכך היה, החיבור בין חברת vr2go לחברת ההפקה Eventiko בניהולו של מוני אזולאי המנוסה, יצרו קסם מיוחד בתחום האירועים.

חלקכם כנראה שמע על חברת intuit, כן כן החברה הישראלית שצמחה ב200% בשנה האחרונה, והחליטה לצאת למסע גיוס אנשי AI  במטרה לשדרג את חיי הכלל בעתיד הקרוב והרחוק.

אז מה הקשר בינינו לבין חברת intuit ואינטיליגנציה מלאכותית אתם שואלים? תכף תבינו… אבל בואו רגע נחזור למוני המפיק 😉

אז מה הקשר בינינו לבין חברת intuit ואינטיליגנציה מלאכותית אתם שואלים? תכף תבינו… אבל בואו רגע נחזור למוני המפיק 😉

מוני, שכבר הכיר את התבלין המיוחד שחברי VR2GO יודעים להעניק לאירוע, רצה לשלב חווית מציאות מדומה באירוע הבא שלו במתכונת "משיכת קהל בתערוכות", לאחר שהתנסה ב "אתגר הקרש האימתני" , נדהם לגלות את התלהבות הקהל לחוויה הזו בפרט ולשאר החוויות שלנו בכלל.

בחלוף הזמן קיבל המפיק משימה מיוחדת – להפיק דוכן מושך ואטרקטיבי במיוחד בכנס ICML שנערך בשוודיה, במסגרת הכנס זוכות חברות מכל העולם לגייס אנשי AI לחברתם.

מי שעשה כבר את החיבור, הבין שחברת intuit הישראלית הייתה בעצם "הלקוח".

ההכרות של ההפקה עם חוויות הVR שלנו, שמגיעות בד בבד עם התשוקה האדירה לתחום האירועים יצרה סינרגיית כוחות מנצחת.
אנחנו מזמן כבר יודעים שמעבר לתוכן, יש משמעות גדולה מאוד לצוות שדואג להפעיל את החוויה. פה ידענו בוודאות שארתור (מנהל השיווק) ודדי (מנהל מתחם ה Tower Tag ברחובות) הם האנשים שידעו להפיק את המקסימום מהחוויה.

אז מה בעצם עשינו?

התאמת התוכן לצרכי החברה תוך התמקדות במיתוג פנימי

בעולם שבו אנחנו חשופים מידי יום לתוכן פרסומי ושיווקי בכל פינה, שגורם לנו להיות אדישים לנוכחות שלהם. מאוד קשה לבלוט מעל המתחרים או לקבל את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי.
הכח הכי חזק שלנו כחברה שמתעסקת בתוכן במציאות מדומה – הוא היכולת להטמיע אדם בחוויה אחת שממוקדת בתוכן שאנחנו נרצה שהוא יראה. לדוגמא אם נרצה שעל הקירות יופיעו פוסטרים שיווקים ספציפיים וסרטונים ברחבי החוויה – האדם שמשחק ישים לב רק אליהם, וזה בהכרח יכנס לו לתת מודע – עובדה שתעזור לו לזכור את המותג טוב יותר.
הערת סוגריים:
אנשים זוכרים את החוויות הכי מרגשות או טראומטיות שלהם, כך עובד המוח האנושי. כהוכחה – סביר שמהטיול האחרון שלכם בחו"ל לא תזכרו כל ארוחה שאכלתם, אבל בטוח תזכרו את הבאנג'י המטורף שעשיתם.
נחזור לVR באירועים – שילוב של חווית אקסטרים כמו הליכה על קרש בגובה 100 קומות כאשר מתחת יש רק תהום, מאפשרת למוח שלו ליצור קישור לנצח כזכרון מאתגר. יחד עם המיתוג הפנימי של חברת intuit, המשתמש יזכור אותם לנצח וגם ילך לספר לכל החברים שלו עליהם!
המתכנתים שלנו שישבו ימים כלילות במטרה ליצור גרסה מותאמת אישית עבור הלקוח שרצה מציאות מדומה לאירועים במטרה למשוך קהל לביתן שלו בתערוכה.

התאמה לזמנים

מכיוון ש"גדלנו" בתחום האירועים בישראל ובעולם, ידענו שהחוויות שמניבות את התוצאות הטובות ביותר באופן כללי הן חוויות קצרות ומרגשות- השור הזועם שהיה להיט לפני עשור או שניים לדוגמא, חוויה קצרה, מצחיקה וכיפית, שידעה לייצר זכרון חזק בקרב המשתתפים.
קחו את זה לעולם המציאות המדומה לאירועים ותקבלו גרסה עדכנית לאותו עקרון. חוויה קצרה וממוקדת בתוך העולם המדומה שבה אתם הולכים על קרש בגובה של 100 קומות מעל הקרקע, התגובות הורסות מצחוק!

שילוב עם אוביקט פיזי במציאות

מציאות מדומה לאירועים עובדת נהדר עם כל הכתוב לעיל, אך היא עובדת עוד יותר טוב כאשר אתם לא רק רואים ושומעים אלא גם מרגישים פיזית אובייקטים מהמציאות.

זה יכול להיות נשק שנראה "אחד לאחד" כפי שהוא במציאות גם במשחק, לדוגמא בחוויה המרובת שחקנים – Tower Tag, או שימוש בקרש אמיתי שמסונכרן על המ"מ בחווית הקרש האימתני.

השחקן שרואה את הקרש במשקפיים לא מאמין בתהחלה שהוא גם נוגע בו פיזית.

כנס ICML הכיל אנשי מקצוע בתחום הAI, סטודנטים בעלי תואר שני ואף שלישי, וכמו כן אנשים שכבר עובדים בתחום.

החברות שהציגו בכנס היו מהגדולות בשוק – פייסבוק, אמזון, דיסני, Nvidia ועוד רבים ואחרים.

לאחר יום הקמות מלא באווירה טובה עם הצוות הישראלי, נכנסנו לעניינים – 3 ימים של כנס אינטנסיבי – והמטרה פשוטה – גיוס כמה שיותר לידים של אנשים שמתעניינים במציאת משרה בתחום הAI בחברה שעבורה עבדנו – Intuit.

את החוויה ניסו מעל 1000 איש, גברים ונשים מכל העולם. מחסום השפה נעלם ברגע שהלבשנו עליהם משקפי מציאות מדומה. המשתתפים צחקו, התרגשו וצרחו בשפה המשותפת שכולנו מכירים – הרגש.

בזכות הרגש הזה , וה VR לאירועים שלנו, "הלקוח" היה מאוד מרוצה – הצלחנו לגייס כ20% מכל באי בכנס, כ1000 לידים.

המשתתפים בכנס גדשו את העמדה שלנו, ואחרי נסיון אחד הם ידעו שהם חייבים להביא עוד חברים – שהרי אי אפשר להסביר במילים או תמונות מה היא התחושה במציאות המדומה.

צפו בסרטון הוולוג שלנו מהאירוע בשבדיה:

לסיכום – יש המון כח לVR באירועים – מכל הסוגים!

אירועים פרטיים
אירועים עסקיים
כנסים מקצועיים
פסטיבלים
אירוע קד"ם
אירוע יח"צ

מציאות מדומה לאירועים היא הדבר הבא של עולם האירועים.
אלו שגילו את הפוטנציאל המוקדם יניבו פירות אדירים בעתיד הקרוב והרחוק.

אנו מזמנים אתכם ליצור איתנו קשר
אפשר לשוחח איתך על מציאות מדומה בפרט, על ענף האירועים בארץ ובעולם בכלל

No Comments

Post A Comment